30/11/07

Remedios de la abuela

Estic sense veu, res de res, ni tan sols puc fer sorollets, només parlar "xiuxiuejant".
Demà és el gran dia de la setmana, on tot l'esforç dels dies que m'he passat convencent a la gent es reflecteix, tots es lleven pensant en mi i vénen, i només em queda lligar-los bé dins el sac.
A més, Dissabte passat es va començar a notar l’efecte pre-nadal. La gent ja no mira ni què compra, ni el preu, ni les característiques. Total, que la Mar en un cap de setmana en ven 10. Necessito tenir veu per demà, urgentment! (I si és per avui mateix millor)
Per tant, us animo a que em doneu consells o remeis casolans de l’agüela, d’aquells que em foten un xute i estic com nova! ^^

Conteu, siusplau, que no m'agrada el vinagre ni la ceba...que ja sé per on van els trets! jeje


Apa, que entre posar la gent al sac, i com us pinto la meva "veu", podria passar pel senyor Garganta Profunda! Aiix..jo també....


:)

4 comentarios:

Mark dijo...

Suc de llimona CALENT amb una cullerada de mel...

Respira fons i a dinss ! PETONS

Anónimo dijo...

la meva yaya sempre em diu q faci aigua calenta amb llimona i fer "gargares" (q ara no m'ho facis dir en català xq no ho sé!)

a mi em funciona, però s'ha d fer uns quants cops al dia, i sino proba d menjar pa amb all! es fastigos...

ens veiem demà maca!

petons!

Montse dijo...

Mar, no vaig pensar a dir-t'ho: abans ens preniem unes pastilles horribles que es deien "clorat de potassa". Horribles de gust, efectivíssimes amb la veu! jo me les prenia quan em quedava afònica al "cau", quan feia de monitora i cantava i cridava com una boja... ja t'ho explicaré, però veig que he arribat tard a donar-te el consell, ja que ahir ja tornaves a tenir veu!!!

petonets

Mar dijo...

Marc i Aida, els ingredients que dieu no sonen malament. Ara, he de dir que soc una cagueta, que no he fet res d'això!
M'he anat prenent unes pastilles que em van recomenar a la farmàcia i no m'han servit de res! :S

Montse, si no he fet el que em van dir...imagina't amb lo teu! jajaja

Poca broma, em sap molt de greu, ara ja tornoa tenir veu!!


Petons i gràcies! ^^