28/1/08

Un encant



Acabo d'arribar del Sud. He visitat Sevilla i Granada i ha sigut perfecte, no tant sols per la bona companyia sinó que també per l'encant de les dues ciutats i el bon menjar!!
Moltes tapes, molts palaus i catedrals, molt flamenc, molt verd...

La veritat és que mai m’ha atret aquesta cultura. No soc d’aquest estil de persona, ni d’escoltar aquest tipus de música, ni de trepitjar aquest tipus de bars. Però he de reconèixer que he quedat meravellada. I perquè no dir-ho: m’ho esperava.

Visca el folklore andalús!

10 comentarios:

Maria dijo...

Muchas gracias por la visita y por añadir mi blog a tus links.
Por aqui nos veremos!
Besos

bellosoli dijo...

la veritat és que Granada és molt maca, s'hi menja bé i, per què no dir-ho, té molta festa!

Mar dijo...

chicochuc, de nada!
ya nos iremos posteando

:P

Mar dijo...

bellosoli, buff el menjar....és la gran raó per tornar-hi! jajaja
o potser és més económic buscar un bar de tapes per bcn, que segur que n'hi han!
La festa a granada no la vam probar, falta de temps! A sevilla si, i ens va decepcionar! Potser pq no vam saber on buscar o pq allà és un estil de festa diferent.


Petons!

Marc dijo...

El cap de setmana del 23 de febrer aniré a Granada amb uns amics. Espero que ens agradi tant com a tu.
Veig que t'interessa la fotografia. Aquesta és la galeria d'en Quim Teixidor, el pare d'un bon amic. A veure què et sembla.

thesil dijo...

Hola!Qu� original que estiga en catal� el teu blog. M`agrada la idea!
S�c una enamorada de Granada, la seua gent, l�Alhambra, el llocs per menjar,la tapa+canya, la festa, Serra Nevada, la ciutat en general...vaig molt perqu� la tinc a 3 hores. Te recomane que tornes.
Petonets

Mark dijo...

Granada és una ciutat preciosaa!! Molts contrastos i molta influència àrab. De fet si un després de visitar Granada visita el Marroc sembla no pares de dir "com a Granada!"...

Per cert, veig que fem bon ús de la Canon ehh ! Bona foto de textura.

Aquesta mar...que és molta mar!!

Mar dijo...

Ei Marc! Doncs veuràs que t'agradarà molt molt molt!! Si és que l'estil àrab t'agrada... n'hi ha força. La resta, gòtic i barroquisme, potser no m'han tant cridat l'atenció suposo que aquí ja en tenim molt d'això!
Si que m'agrada la fotografia, i tant! Si puc m'hi dedicaré i si no (hi ha molta competència) faré alguna cosa relacionada, encara m'ho estic pensant bé.
Ara miraré el link, mercii!!


Petons!

Mar dijo...

Thesil, clar que si! En català, la meva llengua!
Veig que ets d'Alacant! Jo de Blanes, un poble de Girona.
I tant que hi vull tornar! Quin menjar, quin ambient!
Ara em miraré bé el teu blog, gràcies per passar!

;)

Mar dijo...

Mark!!! I tant!! és que em va agradar molt molt molt! i per això sé que quan vagi al Marroc (pq hi aniré si o si) m'agradarà tant o més!!!

Clar que n'he fet un bon ús! Amb les ganes que tenia! Ja veuràs que de textura i detalls n'hi han unes quantes, és la meva debilitat!


:P

Parlem aviat!

Muà