6/6/07

Arrrggg!!!

Bé, ja he trobat un inconvenient prou gros a tot això com per que em toqui els pebrots.
No és com el fotolog, que vas d'aquí a allà i tenques i obres sense sortir de la teva sessió, no. Cada cop que tanco la finestreta ja sóc fora i per entrar al meu usuari he de fer.

  • Clickar "Acceder"
  • Omplir caselles de: Mail (precisament no és curt), Contrasenya iiii el que més ràbia em fa:

Hi ha una casella on tens l'opció de que et recordin el nom i contrasenya cada cop que hi entris així no cal escriure-ho tot de nou. La cliko sempre i no hi ha manera que funcioni, no només no fa la funció que li toca si no que a més em dona més feina ja que cada cop la cicko per "aviam qué passa" i acaba no passant res.

Tot el demés ja veieu que més o menys ho tinc controlat i que se m'ha fet més fàcil del que em pensava.

;)

1 comentario:

Montse dijo...

Hola maca,
quan vinguis, si encara no ho has descobert, t'ensenyaré el meu "truqui" per canviar la foto cada cop que vull.
Sobre entrar i sortir, és cert, encara que et pregunti si vols que et recordi, NO et recorda i sempre et demana totes les dades. És trist però és així.

Petonets!!