12/6/07

Photoshop-ada



Estic al portàtil d'en Gerard, sense res a fer ni a merdejar. Ahir vaig posar dues fotos al fotolog , un abans i després d'un edifici de la Barceloneta passat pel Photoshop. Era una part d'un treball d'urbanística que feien un amic d'en Gerard i ell. Jo que sóc una friki i m'encanten aquestes coses em vaig oferir per ajudar-los a fer aquesta feina.

Com que no es veien bé les fotos vaig dir que les posaria al espai msn però no sé per que no ha volgut anar. La poso aquí i algun dia o altre algú ja la veurà!
^^




Abans Després


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Karinyuuuuuuuuu! Jooooooo, fa molt ke no actualitzes el blog i enkara ke sigui l'unic ke t'hi hagi parlat fa mil anys ara t'hi torno a parlar aviam si ho veus!

Perke saps ke t'estimo com a ningun ooooi? Mil amuas per la meva princesa que ho serà tota la vidaaaa!

Mar dijo...

jajaja

aviam, ningú m'ha escrit perque ets l'ùnic que saps que existeix!!!!

i ja està bé eeh, ha sigut arribar a casa i ja m'has hagut de dir que ho mirés!! no t'aguantees!! :P

jo també t'estimo i fins sempre més que seré la teva princesaaa


amuuuuà!!!!