24/3/08

Alhambra

(Recomano clickar-les i veure-les ampliades, sobretot la 12a foto)


- Interior
























- Exterior
















Durant l'època àrab es va formar aquí una petita ciutat, en la qual residien els principals personatges de la Cort i se situaven els centres administratius i religiosos, així com nombrosos palaus i jardins. Després de la conquesta de Granada els seus habitants van haver d'abandonar-la i traslladar-se a la ciutat baixa i aquests edificis van ser destruïts o refets, per aquest motiu es conserva poc d'ells.






Vistes a Granada






Vistes als jardins i a Sierra nevada

12 comentarios:

thesil dijo...

Quines fotos més boniques. La Alhambra deuria d´haver sigut una de les 7 noves meravelles del món.
Un beset

Striper dijo...

Es una maravella jo estat un parell de cops i em fascina.

Mar dijo...

ome sincerament, jo entre les 7 meravelles del món no la posaria...
però si que és molt maca!!

petons!

Mar dijo...

striper a mi és l'estil àrab em torna boja! Hagués desitjat no tants jardins i més palau!!

:P


no et conec! ara passo a visitar-te


;)

Anónimo dijo...

Ei que tal? Primer de tot, felicitats per les fotos! Están molt bè! Quan es tracta de Granada em torno boig, tenint en compte que sóc de família d'allà, i tinc el cor partit, es pot dir que sóc un cataluz-andalán...
M'agrada la manera que tens de encuadrar les escenes. M' he fixat que t'agrada cuidar el detalls... en el fons, és el que fan grans les coses.
Felicitats!
kimocompte.blogspot.com

Esther dijo...

jo no hi he anat mai, però deu ser una passada. Felicitats per les fotos. Vinc des del mar de la Arare! Una abraçada.

Mar dijo...

Gràcies quim!
m'afalaga el que m'has dit dels enquadresm, vinguent d'algú entés en la matèria..


jo mai havia estat pel sud i em va agradar molt!!!

ja aniré passant pel teu blog,

petons!

Mar dijo...

esther, si que és molt maco si!

gràcies per comentar!!


ara vinc


:P

Anónimo dijo...

Mar!! Qué fotos más bonitas! Ya estoy aqui de nuevo, he actuaizado el blog, siento haber estdo tan desaparecida pero he tenido poco tiempo ultimamente...

Ahora ya sí, Besitos!!!!

Anónimo dijo...

ya decía yo, Sra A!!!

Nos vemos!!


^^

Josep Lluís dijo...

Fotos molt maques, millors deuen ser els records de l'estada. Rayanair em durà a Granada el 10 de juny. Està tot tant a la vora ara...

Mar dijo...

Ui Josep Lluís, no queda gaire!
Veuràs que maco...espero que no t'hagi fet ràbia veure les fotos, i haver-te desvetllat alguns secrets!

Gràcies!

;)