19/10/07

La Défense

El barri més nou de París o si més no, el més modernista. Moltes coses estrafalàries, vidres i colors. Llum, aigua i vida.


Le Grande Arche, el protagonista.
LLàstima que no s'acabi d'apreciar la inmensitat d'aquest edifici. Si si si, és un edifici amb oficines, encara que no ho sembli.



I Le Grande dit! jajaja No sé ni què representava, ni com es deia, el cas és que era curiós. xD



Tot el passeig de la Défense...


Si us hi fixeu bé; apart d'aquest gran edifici, a la seva dreta també veiem la Tour Eiffel, i a la seva esquerra L'arc de Triomphe.




Davant, escultura de colors; al mig, els edificis; darrere, el sol.



Gegants de vidre.




L'ovni s'ha endut part de l'edifici i ara forma part de l'entrada. Ho vaig trobar molt original.





Fonts de colors, alegria!




.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

jo també he estat aqi!

gran joc de colors, combinats amb una llum espectacular per així obtenir com a resultat aquestes fotos tant "espectaculars"..
Segueix jugant amb la llum, i les fotos seguiran quedan genials, independentment del paisatge! Però la vritat es que aquests edificis ajudan molt a fer grans fotos..
Els miralls i vidres són traïdors a l'hora de fer fotos.. poden quedar genials o desestroses!

un petó

Mar dijo...

ei merci! m'agrada el que m'has dit ja que no vaig donar tanta importància a l'hora de fer les fotos a "l'efecte mirall", i ara que me'n adono m'afalaga!

per cert, qui ets?? :S
és que la posar anònim...


gràcies per comentar!

;)

Anónimo dijo...

Juga amb la fotografia i no amb les persones!

Montse dijo...

hala! quina resposta, hehehe... ja ho saps! juga amb la fotografia i no amb les persones ;)

Mar: precioses fotos d'un espai preciós (per mi)... París, oh, oh, oh!

nanitttttttt

Anónimo dijo...

Olé! Has penjat la millor foto que vas fer de París! :D

ptó! ;)

Mar dijo...

xevi, com volies que no la posés? jeje

petons

bellosoli dijo...

Mai no vaig arribar a anar a La Défense, tot i que la vaig veure uns quants cops de lluny.