25/10/07

Tour Eiffel

El que podríem anomenar: far dels turistes.


Immensa, majestuosa, elegant... com si el temps no hagués passat per ella.

Baixant per Palais de Chaillot...

-Vèrtigo-



Impresiona moltíssim mirar cap amunt, un cop a sota.

I també mirar cap a sota, un cop amunt! jeje
Primeres vistes, Palais de Chaillot

Al seu costat, a l' esquerra, el Sena.
A l'altre banda, Parc du Champs de Mars.
(Aquesta vista és des del primer pis)

Parc du Champs de Mars, més amunt.
(La torre negra del fons és Montparnasse, més endavant explicaré una anècdota jeje)
Llàstima que el mal dia no va afavorir a les fotografies...
Un rayo de sol, uoh oh ooh!



Va ser una sorpresa que es posés a nevar, tot un regal!


Per cert! Com veieu, les fotos es veuen fatal! Duia una càmera molt dolenta i vaig fer el que vaig poder...

Marc i Montse, que teniu més experiència, com puc separar més les fotos entre elles? És que al pujar el post s'eliminen els espais i es confonen els títols de les fotos.

Merci! ^^

3 comentarios:

Montse dijo...

Felicitats per les fotos de la torre Eiffel. Ja se't nota la vena artística!!!!

Mar dijo...

Si, i tot de "cosecha propia" jejeje
M'encanta apendre'n més i més casa dia.


Muà

bellosoli dijo...

No poder veure-la sempre que vulgui és una de les coses que més greu em sap de ja no ser-hi. M'encantava veure-la distant, trencant la línia de l'horitzó, o majestuosa, captant tot el meu camp visual.

Magnífiques fotos les que ens permets gaudir.