28/10/07

Madurar




En quin sentit es movia? Quin camí anava seguint?

Les seves passes no eren ni fortes ni segures. Es gronxava d'una banda a l'altre, entre decisió i decisió, i una darrera l'altra, l'anava cagant. Poc a poc, anava descobrint que la vida no eren flors i violes, i va començar a entrebancar-se amb tot.

Plorava...

Va arribar el moment de lluitar-hi, de canviar-ho, perquè allò era un camí de fang, i ella s'hi enfonsava. I va patir, va patir molt fent el que mai havia fet: esforçar-se de veritat per tot el que més desitjava. I per sort, no va ser tard.

Va enderrocar els murs més alts i va nedar pels mars més profunds.

Passat el temps, ara és una ànima nova, agraeix més que mai el que té i ho cuida amb totes les seves forces, encara que no sempre acabi recollint els seus fruits.
Pot dir que és feliç, i pot dir-ho amb la boca ben oberta, però tot queda en crits muts. -No sigui que...-
És ferma, sap el que vol i hi segueix lluitant, per fi se'n ha adonat que ha canviat, tot ha canviat cap a millor. Res pot tombar la muntanya d'esforç i il·lusió.

Somriu...

3 comentarios:

Montse dijo...

... i tant de bo que tot el que ha aconseguit fins ara sigui a fi de bé i que tot el que queda per arribar l'ajudi a que la muntanya d'il·lusió (tot i els esforços que calen) no es tombi mai.

Un somriure.

Anónimo dijo...

ja et vaig dir q m'encanta el text... esta molt ben escrit, m'encanta en serio!

vaig estar tafanejant les fotos i realment París es maquissim, jo vaig veure poquet però es preciós!

ens veiem dilluns! espero q hagi anat perfecte el finde!

ptnts maca!

Mar dijo...

Gràcies maques!!
L'escrit va ser una cosa molt sincera, d'un matí escoltant Dido i reflexionant una mica sobre tot.


:)