14/10/07

Metropolitain París

Avui m'he repassat les fotos de l'escapada de tres dies a París que vaig fer al gener d'aquest any. La millor que he fet mai! Amb poques hores en vam tenir de sobres per quedar fascinats per la ciutat. Començo, com veieu, pel metro. Com una cosa tan senzilla ens va agradar tant! Cada parada amb un tema diferent, net, polit i interessant.

- La Pigalle-
Entrada al metro típica parisina.

Aquestes dues fotos corresponen a la Tuileries i La Concorde (si no recordo malament).



Passatgers al metrooo!!


Crec que ja he trobat un tema per ocupar aquests dies d'ofuscament personal que tinc amb el blog.


:S

5 comentarios:

Mark dijo...

Hola de nou!

Doncs no estudio fotografia perqu� els horaris m'ho impedeixen pero vaig estar apunt d'entrar a l'escola d'imatge!...un altra casualitat?

Fa 11 anys que jugo a b�squet!

B�... ja saps on s�c! connectat aviat i parlem no;)? jajja

Per cert, m'agrada la foto del tren de Par�s. Al meu blog t'he deixat una nova foto...

Anónimo dijo...

doncs jo tambe vaig rebre el mail del teu blog i m'alegro, no sabia que en tenies un.
Espero que vagi tot molt be, ja t'anire seguint de tant en quant.

xxx

Mar dijo...

Guau mònica!!!
Això si que és una sorpresa!!

Doncs encantada que vulguis anar passant perquí i així vas sabent de mi.

:P


Petons!

Montse dijo...

Molt maques, les fotos! París, oh, la la, París!
Bona nit,maca!

bellosoli dijo...

Fa tant que no agafo el metro... tot i que jo era més habitual del RER.